Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Atak tanich komórek

28 listopada 2013 | Ekonomia i Rozwój
Tanie marki zdobywają rynek smartfonów. Czy w polsce zagrożą największym graczom?
źródło: Rzeczpospolita
Tanie marki zdobywają rynek smartfonów. Czy w polsce zagrożą największym graczom?

Smartfon z Biedronki będzie impulsem do rewolucji na polskim rynku telefonii.

Michał duszczyk

Wprowadzenie do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka nowoczesnego telefonu DuoSmart polskiej marki myPhone okazało się strzałem w dziesiątkę.

– Pierwszy w naszej ofercie smartfon kupiło od poniedziałku, gdy ruszyła sprzedaż, już kilka tysięcy klientów – zdradza „Rz" Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins.

Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne, grupy, do której należy myPhone, sądzi, że firmie do końca roku uda się sprzedać w sumie ponad 20 tys. takich urządzeń. W spółce o popyt się nie martwią.

– Już dziś przewyższa on nasze możliwości produkcyjne – wyjaśnia Radosław Trzeba, wiceprezes myPhone.

Eksperci podkreślają, że oferta Biedronki jest bardzo atrakcyjna. Za 459 zł otrzymujemy telefon napędzany dwurdzeniowym układem MediaTek, z 4,3-calowym wyświetlaczem z powłoką GorillaGlass i 8-megapikselowy aparat.

– To sprzęt naprawdę dobrej jakości. Jego odpowiednik znanej marki kosztowałby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9701

Wydanie: 9701

Spis treści
Zamów abonament