Dilerzy mocno rozwijają sprzedaż używanych aut
Rosnąca oferta samochodów z drugiej ręki w autoryzowanych salonach staje się poważną alternatywą dla ryzykownych zakupów w autokomisach.
Adam woźniak
W Polsce rośnie popyt na używane samochody sprzedawane w salonach dilerskich. Zarazem coraz więcej importerów aut decyduje się na wprowadzenie lub rozszerzenie specjalnych programów, które oferują pojazdy ze sprawdzonym pochodzeniem i stanem technicznym. Mimo wyższych cen, stają się alternatywą dla autokomisów, gdzie ryzykiem są cofnięte liczniki i powypadkowa przeszłość.
Plany koncernów
Polskie przedstawicielstwo Volkswagena zapowiedziało w poniedziałek, że do końca roku powiększy do 50 liczbę punktów dilerskich sprzedających samochody w ramach programu Das WeltAuto. Jeszcze do lipca było ich 20, obecnie – dwa razy więcej.
Auta oferowane są w salonach czterech należących do koncernu marek: Volkswagena, Skody, Seata oraz marki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta