Nad Wisłę dotarła moda na złociste bezalkoholowe
W pierwszej połowie 2016 r. o niemal 80 proc. zwiększyła się sprzedaż chmielowych trunków ze śladową ilością alkoholu.
W tak szybkim tempie nie rósł popyt na żaden inny produkt z polskich browarów – podaje za firmą badawczą Nielsen Kompania Piwowarska, lider polskiego rynku piwa wartego niemal 15 mld zł. Druga połowa roku nie powinna być gorsza, bo do m.in. Lecha Free Kompanii Piwowarskiej oraz bezalkoholowego Żywca z Grupy Żywiec dołączyło piwo firmy Carlsberg Polska. Do swojej oferty przed kilkoma dniami wprowadziła ona Carlsberg Non Alcoholic w puszce 0,33 l.
– Na segment piw bezalkoholowych w Polsce przypada wciąż niecały procent rynku. Niemniej patrząc na dynamikę sprzedaży całej kategorii oraz na inne kraje europejskie, gdzie półka z piwami bezalkoholowymi jest bardzo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta