Kto powinien bać się grzywny
Zakazreklamy alkoholu
Kto powinien bać się grzywny
W "Rzeczpospolitej" z 26 lutego br. ukazał się tekst adw. Jerzego Naumanna "Kto się powinien bać grzywny". Dotyczy on znowelizowanej niedawno ustawy z 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Zmiana polega przede wszystkim na znacznym podwyższeniu wysokości grzywny (do 500 tys. zł) za "prowadzenie reklamy napojów alkoholowych".
Tekst J. Naumanna to dokonywana na naszych oczach próba interpretacji słów "prowadzi reklamę", polegająca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta