Obłęd trójwymiarowych klocków
Obłęd. To słowo chyba najlepiej opisuje stan, w jakim znalazły się dzieciaki pod koniec 2011 roku. Niepozorna gra szwedzkiego programisty Markusa Perssona zawładnęła młodymi graczami. Pozwalała budować wirtualne światy z charakterystycznych trójwymiarowych klocków, a z czasem również przeżywać w nich niesamowite przygody.
Od dnia premiery znacznie się rozwinęła i przyniosła swojemu autorowi fortunę.
„Minecraft Story Mode: Season 2" to projekt poboczny. Zamiast programu z otwartym światem i możliwością konstruowania dowolnych obiektów gracze otrzymują klasyczną grę przygodową....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta