Twórcy gier stawiają na internetowe zbiórki
Coraz więcej zespołów pozyskuje środki na realizację swoich projektów za pomocą finansowania społecznościowego. Ostatnie miesiące pokazują, że można w ten sposób pozyskać naprawdę duże kwoty. katarzyna kucharczyk
W niespełna 10 godzin gra „Lust from Beyond" z portfela Movie Games osiągnęła w serwisie Kickstarter zakładany podstawowy cel finansowy. Ten psychologiczny horror nawiązuje do poprzedniego projektu „Lust for Darkness", na który zbiórka też odbywała się w ramach kampanii crowdfundingowej. Wtedy koszty produkcji gry zwróciły się już w 24 godziny po premierze. Jej twórcy liczą, że historia się powtórzy.
W finansowanie społecznościowe mocno wierzy też WarSaw Games, który rozpoczął kampanię projektu „Counter Terrorist Agency". Ze zbiórki, która ruszyła pod koniec kwietnia i prowadzona będzie przez 30 dni, spółka chce pozyskać 10 tysięcy dolarów kanadyjskich.
Zbiórki pod lupą
„Counter Terrorist Agency" to nasza pierwsza kampania na tej platformie, ale już widzimy w tym spory potencjał. Po zaledwie dwóch dniach kampania została...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta