Cel: efektywność i innowacje
XIII edycja Forum IAB w ciągu dwóch dni przyciągnęła niemal 1300 uczestników. Mogli uczestniczyć w ponad 80 prelekcjach związanych z szeroko pojętą tematyką marketingową.
Przewodnią myślą tegorocznego Forum – uznawanego za najbardziej inspirującą konferencję marketingową w Polsce – było hasło „Re: Growth. Między innowacją a efektywnością". Niemal 130 prelegentów – ekspertów ze świata marketingu nauki i biznesu – mówiło uczestnikom o nowych trendach w branży.
Sanjay Nazerali z dentsu X przestrzegał przed krótkowzrocznością firm i obsesyjnym wręcz skupianiem się na danych, które często są błędnie interpretowane. Technologia pozwala dziś na tworzenie ogromnych baz danych zawierających szczegóły, które często nie powinny być brane pod uwagę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta