W kilka miesięcy Spar zastąpi Piotra i Pawła
Nowa marka to tylko część zmian. Inwestor polskiej sieci chce też rozwijać logistykę, marki własne i ofertę sklepów – zapowiada Rob Philipson odpowiedzialny za rynek polski z ramienia Spar Group Ltd., właściciela firmy Piotr i Paweł.
Kiedy rebranding sklepów Piotr i Paweł na Spar?
Przejęcie sieci Piotr i Paweł przez Spar Group Ltd. wymaga jeszcze zgody UOKiK, co oznacza, że nasze plany dotyczące przyszłości firmy Piotr i Paweł są uzależnione od zgód odpowiednich urzędów. Czekamy również na decyzję sądu w Amsterdamie w sprawie licencji Spar, którą powinniśmy poznać w ciągu kilku tygodni. To postanowienie będzie miało wpływ na harmonogram realizacji naszych planów dotyczących rynku polskiego.
Wszystkie placówki trafią do nowej sieci?
Najprawdopodobniej wszystkie sklepy Piotr i Paweł zostaną przekształcone w Eurospar lub Spar. Proces zmiany marki zajmie kilka miesięcy, a inwestycje w podniesienie jakości tych sklepów – następne pięć lat. Na tym etapie nie dokonaliśmy żadnych zmian w brandingu sklepów Piotr i Paweł. Nie będziemy mogli tego zrobić, zanim nie uzyskamy zgód, o których wspomniałem. Wszystkie obecne sklepy staną się częścią naszej sieci i aktualnie nie przewidujemy zamknięcia kolejnych.
Jakie są planowane główne zmiany w asortymencie?
Chcielibyśmy zachować to, co stanowiło o sukcesie marki Piotr i Paweł w przeszłości, i jednocześnie wprowadzimy nowe, innowacyjne produkty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta