Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Głosowa usługa bankowa od Asseco

14 czerwca 2019 | Ekonomia | Katarzyna Kucharczyk

Rzeszowska spółka poinformowała, że kończy prace nad produktem, który umożliwia obsługę głosową bankowości internetowej, 
a w przyszłości może być zastosowany do obsługi inwestycji giełdowych czy rezerwacji wizyt u lekarza.

 

Popularność usług głosowych będzie rosła. Według prognoz 20 proc. informacji wyszukiwanych w Google'u za pomocą urządzeń mobilnych odbywa się już głosowo, a do 2020 roku ich udział powinien wzrosnąć do 50 proc. Zmiany będą zachodziły też w bankowości.

Asseco Voice Banking służy do zlecania głosem podstawowych operacji w bankowości elektronicznej, takich jak sprawdzanie stanu konta, historii transakcji, informacji o najbliższym bankomacie, ale również wykonywania przelewów. Produkt oparty jest na rozwiązaniu Google Assistant. Wykorzystuje też mechanizmy samouczące, pozwalające na lepsze zrozumienie intencji użytkownika.

Pierwsze wdrożenie produkcyjne w wybranych bankach pracujących na systemach bankowych Asseco planowane jest w IV kwartale 2019 r.

Wydanie: 11381

Wydanie: 11381

Spis treści
Zamów abonament