Jak rozruszać biznes po spowolnieniu
Spowolnienie gospodarcze staje się faktem. A po pandemii biznes będzie potrzebował nowych kontaktów, długotrwałych i solidnych – mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes Grupy MTP. Materiał powstał we współpracy z Grupą MTP
Jest pan w stałym kontakcie z wieloma przedsiębiorcami różnych branż, z Polski i zagranicy. Jaki obraz wyłania się z tych rozmów?
Sytuacja jest dramatyczna i wymaga podjęcia natychmiastowego działania. Jeśli szybko nie odmrozimy gospodarki, wielu firmom może być później niezwykle trudno wrócić na rynek.
A pamiętamy, że to przedsiębiorcy tworzą nowe miejsca pracy, płacą podatki. Zatem cała gospodarka potrzebuje tego, by oni szybko stanęli na nogi.
Jak to zrobić? European Exhibition Industry Alliance postuluje, by – najszybciej jak się da – organizować targi B2B.
Zgadzam się z tym, ponieważ targi mogą
w znaczącym stopniu przyczynić się do odmrażania polskiej gospodarki po okresie spowolnienia i pomóc wielu firmom wyjść z kryzysu.
Z naszego doświadczenia – a jesteśmy największym i najstarszym w Polsce organizatorem targów – wiemy, że w takich momentach firmom będą przede wszystkim potrzebne nowe kontakty biznesowe. Grupa MTP dysponuje narzędziami, które pozwolą firmom te kontakty nawiązywać już teraz,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta