Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pracownicy w centrum uwagi firmy

29 maja 2020 | Ekonomia i rynek | Jeremi Jędrzejkowski
Według ekspertów, w najbliższym czasie w biurach będą widoczne efekty konieczności zachowania dystansu społecznego s
źródło: Shutterstock
Według ekspertów, w najbliższym czasie w biurach będą widoczne efekty konieczności zachowania dystansu społecznego s
Rowena Everson  dyrektor zarzadzajaca, Standard Chartered Polska
źródło: Rzeczpospolita
Rowena Everson dyrektor zarzadzajaca, Standard Chartered Polska
Paweł Panczyj Strategy & Business Development Director, ABSL
źródło: Rzeczpospolita
Paweł Panczyj Strategy & Business Development Director, ABSL
Anna Jarczewska dyrektor ds. HR,  Standard Chartered Polska
źródło: Rzeczpospolita
Anna Jarczewska dyrektor ds. HR, Standard Chartered Polska
Tomasz Rudolf prezes  The Heart
źródło: Rzeczpospolita
Tomasz Rudolf prezes The Heart
Karolina Dobrowolska starszy konsultant, dział reprezentacji najemcy, CBRE
źródło: Rzeczpospolita
Karolina Dobrowolska starszy konsultant, dział reprezentacji najemcy, CBRE
Piotr Rawski partner zarządzający, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspln
źródło: Rzeczpospolita
Piotr Rawski partner zarządzający, Baker McKenzie Krzyżowski i Wspln
dr Marzena Rusanowska psycholog, psychoterapeuta  i naukowiec
źródło: Rzeczpospolita
dr Marzena Rusanowska psycholog, psychoterapeuta i naukowiec

Nowa rzeczywistość postawiła przed pracodawcami nowe wyzwania. Jak na nie odpowiadają? PARTNEREM DEBATY JEST: Standard Chartered

 

Powszechna dziś, mimo stopniowych powrotów do biur, praca z domu, bez tradycyjnych kontaktów społecznych, wydaje się dla większości z nas nienaturalna. Organizacje działające w sektorze opartym na ludziach stanęły dziś przed podwójnym wyzwaniem. Bo w nich to kapitał ludzki jest wartością podstawową dla działalności – nie ma maszyn, hal produkcyjnych czy surowców.

O tym, jak wygląda dziś ich praca, rozmawiali eksperci podczas debaty „Jak pracodawcy z sektorów opartych na ludziach stawiają czoła wyzwaniom związanym z pandemią?", zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą".

Ludzie to najważniejsze z aktywów organizacji

Jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów tego typu jest branża centrów usług, w której pracuje ponad 300 tys. osób zatrudnionych przez ponad 900 firm, w tym globalne centrum usług banku Standard Chartered.

– Ludzie są najważniejszym aktywem firm w naszym sektorze. Jego siłą napędową są pracownicy i ich umiejętności w obsłudze naszych klientów oraz partnerów biznesowych – powiedziała Rowena Everson, dyrektor zarządzająca (CEO), Standard Chartered GBS Poland. Dodała, że bank zatrudnia w Polsce obecnie ponad 630 osób. – Ich wiedza i doświadczenie są podstawą naszego działania. Nasz model biznesowy opiera się na przygotowywanych przez nich ekspertyzach, które...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11671

Wydanie: 11671

Spis treści

Reklama

Biznes

Biznes Trendy + Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament