Pracownicy w centrum uwagi firmy
Nowa rzeczywistość postawiła przed pracodawcami nowe wyzwania. Jak na nie odpowiadają? PARTNEREM DEBATY JEST: Standard Chartered
Powszechna dziś, mimo stopniowych powrotów do biur, praca z domu, bez tradycyjnych kontaktów społecznych, wydaje się dla większości z nas nienaturalna. Organizacje działające w sektorze opartym na ludziach stanęły dziś przed podwójnym wyzwaniem. Bo w nich to kapitał ludzki jest wartością podstawową dla działalności – nie ma maszyn, hal produkcyjnych czy surowców.
O tym, jak wygląda dziś ich praca, rozmawiali eksperci podczas debaty „Jak pracodawcy z sektorów opartych na ludziach stawiają czoła wyzwaniom związanym z pandemią?", zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą".
Ludzie to najważniejsze z aktywów organizacji
Jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów tego typu jest branża centrów usług, w której pracuje ponad 300 tys. osób zatrudnionych przez ponad 900 firm, w tym globalne centrum usług banku Standard Chartered.
– Ludzie są najważniejszym aktywem firm w naszym sektorze. Jego siłą napędową są pracownicy i ich umiejętności w obsłudze naszych klientów oraz partnerów biznesowych – powiedziała Rowena Everson, dyrektor zarządzająca (CEO), Standard Chartered GBS Poland. Dodała, że bank zatrudnia w Polsce obecnie ponad 630 osób. – Ich wiedza i doświadczenie są podstawą naszego działania. Nasz model biznesowy opiera się na przygotowywanych przez nich ekspertyzach, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta