Nie przestajemy kreować nowych kolekcji, które wyznaczają trendy
Plan jest prosty: cały czas zachwycać klientów, zarówno ofertą, jak i jakością obsługi – mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu w firmie Apart. Materia powstał przy współpracy z firmą Apart
Jak marka Apart zareagowała na wyzwania wywołane przez obecną sytuację?
Michał Stawecki: Ostatnie tygodnie to sytuacja absolutnie bezprecedensowa. Niemal z dnia na dzień stanęliśmy przed ogromnym wyzwaniem – z jednej strony musieliśmy zadbać o ludzi, którzy na co dzień tę firmę tworzą, zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, a z drugiej opracować kompletnie nowy biznes plan, dostosowany do niespotykanych do tej pory warunków, w jakich przyszło nam funkcjonować.
Nikt nie był w stanie przewidzieć, co nas czeka, jak długo potrwa ten stan oraz jakie będą jego konsekwencje. Czuliśmy, że czeka nas rewolucja, że mierzymy się z czymś co diametralnie zmieni otaczają nas rzeczywistość.
Jaki był nowy biznes plan? Jak w dobie pandemii funkcjonuje firma, która musiała zamknąć ponad 200 salonów?
Jesteśmy liderem na rynku, dużym graczem – to ogromny przywilej, ale też wielkie wyzwanie. Dysponujemy sporym zapleczem, mamy silny zespół, który tworzy tę firmę, ale też wiemy, że inni nas obserwują, niekiedy wzorują się na nas, a to jest ogromna odpowiedzialność. Od lat inwestujemy w omnichannel, dbamy, by wszystkie kanały, miejsca gdzie klient spotyka się z marką, były na równie wysokim poziomie, by nasza komunikacja i oferta kierowana do klienta były spójne. To procentuje.
W czasie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta