Polskie buty pójdą w świat
Startup z Wadowic rzuci wyzwanie CCC? Spółka Akardo chce podbić internet tzw. rzemieślniczym obuwiem. Już raz w ramach crowdfundingu zebrała pieniądze na start, teraz rusza kolejna kampania.
Akardo to innowacyjny przypadek na tle konkurencji w świecie obuwia – stawia bowiem na tradycyjną, ręczną produkcję. Polska firma swoje buty sprzedaje online. Popyt jest tak duży, że teraz szykuje ekspansję.
– Wzrost liczby zamówień odnotowujemy nieprzerwanie od 2013 r. Co więcej, klienci chętnie do nas wracają – 22 proc. z nich dokonało przynajmniej drugiego zakupu, a blisko 8 proc. skorzystało z oferty sklepu minimum trzy razy – mówi Adam Kubarski, prezes Akardo. I podkreśla, że docelowo e-sklep będzie działał globalnie. – Po przejściu na nową platformę e-commerce w III kwartale br. buty pod marką Akardo będzie można kupić w Czechach, a pod koniec roku na Słowacji – dodaje.
Sieć szewców w sieci
E-platforma do sprzedaży tzw. rzemieślniczego obuwia nie ma ambicji rywalizować z CCC i jego konceptem eobuwie.pl, ale chce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta