Wszystko przychodzi w swoim czasie
Adwokat to nie tylko przedsiębiorca, ale i zawód zaufania publicznego.
Zagadnienie reklamy od lat wzbudza duże emocje adwokatów i podnosi ciśnienie wielu przedstawicieli tego zawodu.
Gdybyśmy mieli próbować ustalić dominujące w środowisku podejście do tematu, zależałyby od tego, skąd czerpiemy wiedzę. Ograniczając się do lektury postów w mediach społecznościowych, w szczególności w grupach dyskusyjnych, należałoby przyjąć, że zawód adwokata nie różni się istotnie od profesji innych przedsiębiorców, a co za tym idzie – cel, dla którego jest wykonywany, to zysk. Pozwalając oparom internetu nieco opaść i wdając się w dyskusję z adwokatami mniej aktywnymi cyfrowo, można być zaskoczonym, jak skrajnie odmienne bywa postrzeganie profesji poza grupą adwokatów najgłośniej manifestujących swoje przekonania na Facebooku, najczęściej wykonujących zawód w większych izbach. Być może nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta