Nadchodzi nowa era luksusu w motoryzacji
Jednym z atrybutów luksusu jest indywidualność. W świecie motoryzacji niewiele jest firm, które spełniają szeroko zakrojone życzenia i pomysły klientów.
Jedną z takich marek jest Rolls-Royce. Angielska marka stawia na indywidualność. Oferta Coachbuild na stałe wejdzie do programu. Po co coś takiego? Jak twierdzi firma, personalizacja nadwozia umożliwia klientom odzwierciedlenie ich indywidualnego gustu. Rolls-Royce ma już pierwszą taką próbę za sobą. Był nim unikatowy model Sweptail z 2017 r. – Został zbudowany w jednym egzemplarzu i jest współczesną interpretacją modelu Phantom II Boattail Tourer z 1932 r.
Klient z pomysłem
Rolls w komunikacie prasowym podkreśla, że tego rodzaju indywidualizm jest dla tej marki ważny. Firma ma nadzieję, że dzień wprowadzenia opcji Coachbuild zapisze się w historii marki Rolls-Royce. Pamiętać trzeba, że budowa i projektowanie nadwozi jest ważną częścią...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta