Nowa opowieść Trzaskowskiego o Warszawie
Zmiana strategii komunikacyjnej Warszawy zaczyna się na półmetku kadencji prezydenta Rafała Trzaskowskiego.
Stolica wygody, zieleni i czasu wolnego, a to wszystko pod jednym głównym hasłem „Warszawa – najszczęśliwsze miasto do życia". W drugiej części kadencji prezydent Rafał Trzaskowski chce mówić o mieście w nowy sposób. Symbolem tego ma być 100 projektów w trzech wspomnianych wcześniej sferach.
– Dostrzegliśmy, że o Warszawie i tym, co dzieje się w mieście, trzeba informować bardziej bezpośrednio i w nowy sposób zarówno media, jak i opinię publiczną – słyszymy z okolic warszawskiego ratusza. To pomysł, który pojawia się na półmetku kadencji Trzaskowskiego i ma definiować drugą jego część.
Symbolem kampanii – która ma być systematycznie rozbudowywana i poszerzana o kolejne elementy – ma być nowa opowieść graficzna o mieście, która w zamyśle twórców ma też mocniej przywiązywać odbiorcę do samego ratusza i jego działalności. Od kilku dni na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta