Autonomiczne sklepy przyszłością handlu
Ultra Convenience to nowy wymiar bezobsługowej sprzedaży przez całą dobę. Za systemem mobilnych, modułowych kontenerów stoi startup z Torunia.
Niewielka powierzchnia, brak kas i sprzedawców – tak ma wyglądać przyszłość handlu tzw. convenience. Szybkie zakupy niezbędnych artykułów mają być faktycznie błyskawiczne i niezwykle wygodne. Właśnie na rozwój takiej sieci postawił Jeff Bezos. Miliarder testuje format samoobsługowych sklepów Amazon Go, a w ślad za nim idą kolejni gracze. Wśród innowatorów nie brakuje firm z Polski. Własny autonomiczny koncept upowszechnić chce m.in. startup ATS Technology.
Szybka ekspansja
Toruńska spółka założona m.in. przez Andrzeja Wojciechowicza, Krzysztofa Grabowskiego i Witolda Rydzewskiego wystartowała z nowym modelem sprzedaży. To tzw. Ultra Convenience – sklepy dostępne dla konsumentów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta