Ruszyła streamingowa wojna
Premiera platformy Disney+ wspieranej przez Grupę Polsat Plus rozrusza polski rynek płatnego wideo w sieci. W maju serwisom ubyło użytkowników. Ale i tak w tym roku Polacy mogą wydać na subskrypcje o ponad 100 mln zł więcej.
Wchwili, gdy czytają państwo ten tekst, w polskim internecie rusza wojna internetowych stremingowych platform filmowych o widza. Kwestią godzin jest debiut największego światowego konkurenta Netfliksa: streamingowej platformy koncernu The Walt Disney Co. – Disney Plus (Disney+).
Sojusz z Solorzem
Amerykańska grupa rozrywkowa zaplanowała debiut na 14 czerwca i od kilku tygodni szykowała się do premiery. Najpierw podała oficjalną datę debiutu, potem ile będzie kosztować podstawowy abonament, aby za chwilę ogłosić promocję dla tych, którzy do 14 czerwca podadzą adres e-mail i do 26 czerwca zapłacą za cały rok z góry.
W końcu wiadomo również, że nowy gracz przed startem zadbał o to, by mieć sprzedażowe wsparcie. Grupa Cyfrowy Polsat (Polsat Plus) podała, że będzie jedynym operatorem płatnej telewizji i usług telekomunikacyjnych, który zaoferuje dostęp do Disney+ w ramach własnej oferty. Nie jest to duże zaskoczenie, ponieważ media spekulowały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta