Maleje optymizm internetowych spółek
Zarabiające na reklamie w internecie polskie firmy liczą na zwiększenie wydatków na tego typu promocję w 2022 r. Najnowsza z prognoz mówi już jednak tylko o 5-proc. wzroście.
W miniony czwartek zarząd Cyfrowego Polsatu oceniał, że wydatki na reklamę w internecie w Polsce będą w 2022 r. wyższe o 9 proc. niż w roku ubiegłym. W piątek zarząd Agory, wydawcy „Gazety Wyborczej”, podtrzymał swoje zdanie, że wzrost ten wyniesie od 5 do 8 proc. We wtorek zaś Jacek Świderski, szef Wirtualna Polska Holding, grupy, do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta