Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Maleje optymizm internetowych spółek

24 sierpnia 2022 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska

Zarabiające na reklamie w internecie polskie firmy liczą na zwiększenie wydatków na tego typu promocję w 2022 r. Najnowsza z prognoz mówi już jednak tylko o 5-proc. wzroście.

W miniony czwartek zarząd Cyfrowego Polsatu oceniał, że wydatki na reklamę w internecie w Polsce będą w 2022 r. wyższe o 9 proc. niż w roku ubiegłym. W piątek zarząd Agory, wydawcy „Gazety Wyborczej”, podtrzymał swoje zdanie, że wzrost ten wyniesie od 5 do 8 proc. We wtorek zaś Jacek Świderski, szef Wirtualna Polska Holding, grupy, do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12351

Wydanie: 12351

Spis treści
Zamów abonament