Lewandowski wierzy w Chiny
Robert Lewandowski pomaga nam w budowaniu relacji z chińskimi partnerami – mówi Łukasz Robert Włodarczyk, współzałożyciel Silk Road Games.
Na czym polega działalność spółki i jaką rolę w waszym biznesie odgrywa rynek chiński?
Łukasz Robert Włodarczyk: Koncentrujemy się na wprowadzaniu wysokiej klasy gier na rynek chiński poprzez dostosowanie tytułu do wymagań regulatora chińskiego i następnie uzyskanie ISBN, niezbędnego do dystrybucji w Chińskiej Republice Ludowej. W następnej kolejności skupiamy się na dystrybucji gier na platformach sprzedażowych i marketingu. Chiny są ogromnym zamkniętym rynkiem gier, o niepodważalnym potencjale.
Ile tytułów do tej pory tam wprowadziliście i jakie są dalsze plany?
Obecnie mamy flagowe trzy tytuły symulatorów z uzyskanymi numerami ISBN. Są to: „Cooking Simulator”, „House Flipper” oraz „Ultimate Fishing Simulator”. Gry te zostały wprowadzone na dwie największe platformy w Chinach.
Warto odnotować, że „Cooking Simulator” jest pierwszą polską grą na urządzania PC na Steam China. Z kolei pozostałe dwa tytuły zadebiutują niebawem na WeGame.
Skupiacie się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta