Jak technologia zmienia krajobraz doradztwa
Sztuczna inteligencja w konsultingu umożliwia szybszą analizę danych, prognozowanie trendów, lepsze identyfikowanie problemów i dostarczanie precyzyjnych, spersonalizowanych rekomendacji biznesowych.
Ze sztucznej inteligenci coraz częściej korzystają firmy konsultingowe. Wprowadzenie modeli generatywnej AI (która może tworzyć tekst, obrazy i zróżnicowane treści w oparciu o dane) z coraz większymi zdolnościami wnioskowania otworzyło przed konsultingiem nowe możliwości. Dzięki nim można analizować ogromne ilości danych w krótszym czasie, formułując bardziej precyzyjne wnioski i rekomendacje dla klientów. – Co więcej, rozwiązania oparte na genAI pozwalają na analizę danych dotychczas nieustrukturyzowanych. W sektorze, gdzie kluczową rolę odgrywają ludzie, a głównym aktywem jest wiedza, genAI dostarcza narzędzi umożliwiających szybki do niej dostęp. Integracja tych technologii podnosi jakość świadczonych usług, co zwiększa satysfakcję klientów. Zastosowanie AI w doradztwie i audycie pozwala również na identyfikację ryzyk oraz optymalizację procesów biznesowych na niespotykaną dotąd skalę. W miarę postępu tej technologii spodziewamy się dalszej integracji AI w codziennych procesach, co przyniesie korzyści zarówno firmom, jak i ich klientom – mówi Leszek Ortyński, dyrektor, lider Data...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta