Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak zdobyć nowe rynki zbytu?

13 maja 2025 | Biznes | rp.pl

Globalny rynek nie jest jednorodny – konsumenci w różnych krajach mają odmienne preferencje.

Coraz więcej polskich przedsiębiorstw decyduje się na rozwój poza granicami kraju. Skuteczna ekspansja wymaga jednak czegoś więcej niż tylko ambitnych planów – kluczowe jest dostosowanie strategii sprzedażowej. Wdrożenie systemów płatniczych odpowiadających lokalnym oczekiwaniom konsumentów jest jednym z głównych warunków sukcesu. Jak uniknąć podstawowych błędów i zwiększyć szanse na sukces?

Globalny rynek nie jest jednorodny – konsumenci w różnych krajach mają różne preferencje. O ile w Polsce nie możemy wyobrazić sobie checkoutu bez BLIK, o tyle w Niemczech dominują SEPA i Klarna, w Holandii mocną pozycję ma iDEAL, a w Chinach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13173

Wydanie: 13173

Spis treści
Zamów abonament