Jak zdobyć nowe rynki zbytu?
Globalny rynek nie jest jednorodny – konsumenci w różnych krajach mają odmienne preferencje.
Coraz więcej polskich przedsiębiorstw decyduje się na rozwój poza granicami kraju. Skuteczna ekspansja wymaga jednak czegoś więcej niż tylko ambitnych planów – kluczowe jest dostosowanie strategii sprzedażowej. Wdrożenie systemów płatniczych odpowiadających lokalnym oczekiwaniom konsumentów jest jednym z głównych warunków sukcesu. Jak uniknąć podstawowych błędów i zwiększyć szanse na sukces?
Globalny rynek nie jest jednorodny – konsumenci w różnych krajach mają różne preferencje. O ile w Polsce nie możemy wyobrazić sobie checkoutu bez BLIK, o tyle w Niemczech dominują SEPA i Klarna, w Holandii mocną pozycję ma iDEAL, a w Chinach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)