Rozwój biznesu nie jest możliwy bez technologii
Dla firm i instytucji technologia i jej adaptacja to przede wszystkim myślenie systemowe i działanie w taki sposób, żeby być szybszym od konkurencji – mówi Mariusz Chudy, partner PwC Polska, odpowiedzialny za usługi technologiczne.
Impact to konferencja, na której technologie są bardzo mocno obecne. Co dziś z punktu widzenia biznesu oznacza być gotowym technologicznie do zmian na rynku?
Technologia jest dziś obecna praktycznie wszędzie, również na tej konferencji. Z punktu widzenia firm i instytucji technologia i jej adaptacja to przede wszystkim myślenie systemowe oraz działanie w taki sposób, żeby być szybszym od konkurencji. Bo budowanie biznesu czy optymalizacja kosztów nie są możliwe bez zmian technologicznych. Bardzo często jest też tak, że traktuje się technologię jako wdrożenie konkretnego procesu albo narzędzia. To nie tak, tu chodzi o zmianę biznesu – i takie zmiany zauważamy. Widzimy je zarówno w tych bardziej oczywistych obszarach, jak aplikacje biznesowe czy infrastruktura, jak też w obszarach nowoczesnych, takich jak sztuczna inteligencja czy generatywna sztuczna inteligencja.
Sztuczna inteligencja, technologie, ale też zmiany klimatyczne czy konieczność transformacji energetycznej to dla firm wyzwania. Które z nich są dziś najważniejsze?...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta