Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Nowe drogi szybkiego ruchu po wakacjach

18 lipca 2025 | Pierwsza strona | Adam Woźniak

Kierowcy pojadą kolejnymi odcinkami autostrady A2 między Białą Podlaską a Warszawą, drugim fragmentem Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej oraz odcinkiem S7 Modlin–Czosnów.

Druga połowa 2025 roku przyniesie przyspieszenie w oddawaniu do użytkowania nowych odcinków szybkich dróg. Z blisko 400 kilometrów, jakie mają być włączone do ruchu w całym 2025 roku, w pierwszych sześciu miesiącach otwarto 51 kilometrów, w tym strategiczny dla Pomorza 16-kilometrowy fragment Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej (OMT) S7 pomiędzy Chwaszczynem a Żukowem, którym samochody pojechały w połowie czerwca.

Jeszcze przed końcem wakacji ma być gotowy fragment trasy S1 Oświęcim– Dankowice wraz z częścią obwodnicy Oświęcimia w ciągu DK44. Natomiast do września powinien być oddawany kawałkami odcinek S3 Świnoujście–Dargobądz– Troszyn. Ten 33-kilometrowy fragment S3, ostatni brakujący na trasie łączącej zachodnie wybrzeże Bałtyku z Czechami, powstawał z dużymi problemami.

Firmy budujące drogi w Polsce narzekają na nierentowne kontrakty podpisywane przed wybuchem wojny w Ukrainie. Obawiają się też kumulacji inwestycji w najbliższych latach.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 13229

Wydanie: 13229

Spis treści
Zamów abonament