Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Analityka i AI kształtują przyszłość e-handlu

05 sierpnia 2025 | Biznes | rp.pl

E-commerce ewoluuje w kierunku kompleksowych ekosystemów.

W ciągu ostatniej dekady handel elektroniczny stał się – z alternatywy dla zakupów stacjonarnych – istotnym i zintegrowanym kanałem sprzedaży. Według badań Gemius aż 78 proc. z 30 mln polskich internautów deklaruje dokonywanie zakupów online. Liczby te pokazują nie tylko dojrzałość tego sektora, ale również ogromny potencjał, który będzie napędzany przez technologiczne innowacje. Udział e-commerce w polskim handlu detalicznym to na razie 8,8 proc., ale zdecydowanie zmierza w kierunku dalszego wzrostu.

Transformacja handlu elektronicznego opiera się dziś przede wszystkim na efektywnym wykorzystaniu danych i analityki, a świadomość konsumencka stała się motorem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13244

Wydanie: 13244

Spis treści

Reklama

Gość „Rzeczpospolitej”

Zamów abonament