Analityka i AI kształtują przyszłość e-handlu
E-commerce ewoluuje w kierunku kompleksowych ekosystemów.
W ciągu ostatniej dekady handel elektroniczny stał się – z alternatywy dla zakupów stacjonarnych – istotnym i zintegrowanym kanałem sprzedaży. Według badań Gemius aż 78 proc. z 30 mln polskich internautów deklaruje dokonywanie zakupów online. Liczby te pokazują nie tylko dojrzałość tego sektora, ale również ogromny potencjał, który będzie napędzany przez technologiczne innowacje. Udział e-commerce w polskim handlu detalicznym to na razie 8,8 proc., ale zdecydowanie zmierza w kierunku dalszego wzrostu.
Transformacja handlu elektronicznego opiera się dziś przede wszystkim na efektywnym wykorzystaniu danych i analityki, a świadomość konsumencka stała się motorem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)