Nowe technologie napędzają e-commerce
Kluczowym czynnikiem sukcesu będzie zdolność do integracji wszystkich tych trendów w spójną strategię.
Rynek e‑commerce w Polsce i na świecie wkracza w kolejny etap dynamicznego rozwoju napędzanego nowymi technologiami, zmieniającymi się potrzebami konsumentów i rosnącą konkurencją. Oczekiwania klientów ewoluują w kierunku bardziej elastycznych, spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń zakupowych, a branża musi się do tego dostosować. Szczególne znaczenie w zbliżających się latach mieć będzie rozwój AI, jeszcze bardziej spersonalizowane doświadczenia użytkowników i rosnąca popularność elastycznych metod płatności, jak BNPL (buy now, pay later).
Sztuczna inteligencja to nie jest już futurystyczna pieśń przyszłości, ale rzeczywistość. AI oraz personalizacja to obecnie jedne z najważniejszych trendów w branży e-commerce. Dzięki zaawansowanym algorytmom AI sklepy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)