E-commerce w erze sztucznej inteligencji i mediów społecznościowych
Tradycyjna witryna e-sklepu ustępuje miejsca TikTokowi, Instagramowi i Facebookowi.
E-commerce nieustannie ewoluuje, a obecnie znajdujemy się u progu zmian, które na nowo definiują sposób, w jaki konsumenci dokonują zakupów online. Wyniki globalnego raportu DHL „E-Commerce Trends 2025”, opartego na opiniach 24 tys. klientów z 24 krajów, w tym z Polski, jasno pokazują: przyszłość handlu internetowego należy do sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych i zrównoważonego podejścia do konsumpcji.
Tradycyjna witryna e-sklepu ustępuje miejsca TikTokowi, Instagramowi i Facebookowi. Już dziś ponad połowa polskich konsumentów kupuje za pośrednictwem social mediów, a aż 61 proc. deklaruje, że do 2030 roku będą to ich główne kanały zakupowe. To nie tylko zmiana kanału – to zmiana zachowań. Zakup staje się częścią narracji, trendu,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)