Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-commerce w erze sztucznej inteligencji i mediów społecznościowych

05 sierpnia 2025 | Biznes | rp.pl

Tradycyjna witryna e-sklepu ustępuje miejsca TikTokowi, Instagramowi i Facebookowi.

E-commerce nieustannie ewoluuje, a obecnie znajdujemy się u progu zmian, które na nowo definiują sposób, w jaki konsumenci dokonują zakupów online. Wyniki globalnego raportu DHL „E-Commerce Trends 2025”, opartego na opiniach 24 tys. klientów z 24 krajów, w tym z Polski, jasno pokazują: przyszłość handlu internetowego należy do sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych i zrównoważonego podejścia do konsumpcji.

Tradycyjna witryna e-sklepu ustępuje miejsca TikTokowi, Instagramowi i Facebookowi. Już dziś ponad połowa polskich konsumentów kupuje za pośrednictwem social mediów, a aż 61 proc. deklaruje, że do 2030 roku będą to ich główne kanały zakupowe. To nie tylko zmiana kanału – to zmiana zachowań. Zakup staje się częścią narracji, trendu,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13244

Wydanie: 13244

Spis treści

Reklama

Gość „Rzeczpospolitej”

Zamów abonament