Reklamacje i odszkodowania w turystyce. Co przysługuje klientom?
Biuro podróży odpowiada za prawidłową realizację umowy, nawet jeśli usługi świadczą podwykonawcy.
Podróżniczka wykupiła wycieczkę w jednym z popularnych biur podróży, kierując się opisem hotelu i jego udogodnień. Podczas wyboru oferty zwracała szczególną uwagę na atrakcje, takie jak dostęp do basenów, barów oraz bezpośrednie położenie przy plaży. Po przybyciu na miejsce okazało się, że znaczna część infrastruktury była wyłączona z użytku, a w hotelu prowadzono głośne prace remontowe. Z uwagi na wszędzie pojawiający się kurz klientka nie miała nawet możliwości otwarcia okien. Tego rodzaju sytuacja to klasyczny przykład nienależytego wykonania umowy przez organizatora wycieczki. Należy pamiętać przy tym, że za wykonanie usług turystycznych objętych umową odpowiada organizator, niezależnie od tego, czy wykonuje te usługi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)