Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polowanie na klienta

29 czerwca 1998 | Ekonomia | AM WG

Hasła reklamowe

Polowanie na klienta

O d kilku lat banki sprzedają swoje produkty tak jak inne firmy proszki do prania, sprzęt gospodarstwa domowego czy pasty do zębów. Ich kampanie reklamowe są stałym elementem na ulicznych bilbordach, w gazetach, radiu czy telewizji. Podobnie jak w przypadku proszku "raz a dobrze" informują o swojej ofercie krótkimi łatwo wpadającymi w ucho sloganami.

Żeby jak najkrócej i najprościej przekazać informacje o zaletach oraz zachęcić do korzystania z usług danej instytucji, banki wykorzystują krótkie, łatwo zapamiętywane slogany reklamowe. Takie hasło, to nie tylko telegraficzna informacja o banku, ale przede wszystkim wizytówka, która pojawia się wszędzie tam, gdzie jest obecny bank. Jak twierdzą specjaliści od marketingu, hasła mają przede wszystkim pomóc odróżniać klientowi dany bank od innych instytucji.

Slogany i hasła reklamowe jako część kampanii "wizerunkowych", mają oczywiście ukształtować jak najlepszy obraz banku w oczach klientów. Eksponowane przez bankowców wartości to: stabilność, pewność, zaufanie. Hasła mogą też informować o szerokim asortymencie produktów, zwracać uwagę na materialne korzyści płynące ze współpracy, informować o dostępności usług, a przede wszystkim sugerować istnienie bliskiej więzi (również...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1425

Spis treści
Zamów abonament