Na plażach robi się ciasno
RADIO
Jak przywiązać starych słuchaczy iprzyciągnąć nowych
Na plażach robi się ciasno
Darmowy bak benzyny, najnowszy nissan, bezpłatne koncerty, musicale i niemałe nagrody pieniężne -- tym wszystkim kuszą słuchaczy rozgłośnie radiowe, które latem opuszczają studia i ruszają w Polskę. Konkurencja jest już jednak tak duża, że niektórzy szukają innych pomysłów na promocję własnej rozgłośni.
Pierwsze wyjechało w Polskę "Lato zradiem" -- najpopularniejsza audycja radiowa w całej Europie. -- W Kole, w jedną zostatnich niedziel przyszło do nas 80 tys. osób. Powiem nieskromnie: to prawie jak na papieża -- cieszy się Roman Czejarek, szef "Lata zradiem".
Dla babci zwnuczkiem
Każdego dnia "Lato" odwiedza równocześnie trzy miejscowości ikażdej proponuje inny program. Na podstawie precyzyjnych badań, które ujawniają, kto w danej miejscowości najczęściej słucha letniej audycji programu pierwszego PR, organizatorzy dokładnie planują rozkład dnia: coś dla matek zmałymi dziećmi, coś dla nastolatków, coś dla słuchaczy starszych wiekiem. Imprezy trwają przez cały dzień: na jednej estradzie koncert, na drugiej pokaz makijażu, obok tor przeszkód dla panów.
Rano występuje boys-band Just 5, po południu De Mono, awieczorem Eleni albo Krawczyk. -- Po to,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta