Na plażach robi się ciasno
Jak przywiązać starych słuchaczy i przyciągnąć nowych
Na plażach robi się ciasno
/teksty/wydanie_980722/publicystyka_a_2-1.F.gif">
Darmowy bak benzyny, najnowszy nissan, bezpłatne koncerty, musicale i niemałe nagrody pieniężne - tym wszystkim kuszą słuchaczy rozgłośnie radiowe, które latem opuszczają studia i ruszają w Polskę. Konkurencja jest już jednak tak duża, że niektórzy szukają innych pomysłów na promocję własnej rozgłośni.
Pierwsze wyjechało w Polskę "Lato z radiem" - najpopularniejsza audycja radiowa w całej Europie. - W Kole, w jedną z ostatnich niedziel przyszło do nas 80 tys. osób. Powiem nieskromnie: to prawie jak na papieża - cieszy się Roman Czejarek, szef "Lata z radiem".
Dla babci z wnuczkiem
Każdego dnia "Lato" odwiedza równocześnie trzy miejscowości i każdej proponuje inny program. Na podstawie precyzyjnych badań, które ujawniają, kto w danej miejscowości najczęściej słucha letniej audycji programu pierwszego PR, organizatorzy dokładnie planują rozkład dnia: coś dla matek z małymi dziećmi, coś dla nastolatków, coś dla słuchaczy starszych wiekiem. Imprezy trwają przez cały dzień: na jednej estradzie koncert, na drugiej pokaz makijażu, obok tor przeszkód dla panów.
Rano występuje boys-band Just 5, po...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta