Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na plażach robi się ciasno

22 lipca 1998 | Publicystyka, Opinie | Nl
źródło: Nieznane

RADIO

Jak przywiązać starych słuchaczy i przyciągnąć nowych

Na plażach robi się ciasno

/teksty/wydanie_980722/publicystyka_a_2-1.F.gif">

Darmowy bak benzyny, najnowszy nissan, bezpłatne koncerty, musicale i niemałe nagrody pieniężne - tym wszystkim kuszą słuchaczy rozgłośnie radiowe, które latem opuszczają studia i ruszają w Polskę. Konkurencja jest już jednak tak duża, że niektórzy szukają innych pomysłów na promocję własnej rozgłośni.

Pierwsze wyjechało w Polskę "Lato z radiem" - najpopularniejsza audycja radiowa w całej Europie. - W Kole, w jedną z ostatnich niedziel przyszło do nas 80 tys. osób. Powiem nieskromnie: to prawie jak na papieża - cieszy się Roman Czejarek, szef "Lata z radiem".

Dla babci z wnuczkiem

Każdego dnia "Lato" odwiedza równocześnie trzy miejscowości i każdej proponuje inny program. Na podstawie precyzyjnych badań, które ujawniają, kto w danej miejscowości najczęściej słucha letniej audycji programu pierwszego PR, organizatorzy dokładnie planują rozkład dnia: coś dla matek z małymi dziećmi, coś dla nastolatków, coś dla słuchaczy starszych wiekiem. Imprezy trwają przez cały dzień: na jednej estradzie koncert, na drugiej pokaz makijażu, obok tor przeszkód dla panów.

Rano występuje boys-band Just 5, po...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1445

Spis treści

Raporty

Zamów abonament