Remis
ADIDAS -- NIKE
Remis
Walka między dwoma najpotężniejszymi wytwórcami sprzętu sportowego, Adidasem i Nike'em, dała podczas piłkarskich mistrzostw świata wynik remisowy. Tak wynika zbadań niemieckiej agencji Sport + Markt, badającej rynek.
Agencja zapytała 3 tysiące osób, które oglądały mistrzostwa, jacy byli sponsorzy imprezy. 35 procent wskazało na Adidasa, 32 procent na Nike'a. Trzecie miejsce zajęła Coca-Cola, którą za sponsora uznał co piąty pytany. Oficjalnym sponsorem mistrzostw był Adidas. Nike nie reklamował się na stadionach, wykupił tylko czas wtelewizjach izbudował w Paryżu miasteczko piłkarskie.
Kilka dni po mistrzostwach Adidas zawarł umowy sponsorskie zdwoma wielkimi klubami -- Realem Madryt (na 10 lat) oraz AC Milan (na 6 lat) .
Mistrzem świata została Francja, którą ubrał Adidas.
k. g.