Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kawka, papierosek, gazetka

08 października 1998 | Ekonomia | HB

NAMARGINESIE

Kawka, papierosek, gazetka

Jedna ze najbardziej znanych firm tytoniowych w Wielkiej Brytanii zamierza wprowadzić na rynek kawę instant, opatrzoną tym samym logo, co jej papierosy. Przeciwnicy palenia zarzucają jej -- chyba słusznie -- że chce ominąć unijny zakaz reklamy papierosów (odpowiednią dyrektywę Wielka Brytania przyjmie prawdopodobnie jeszcze w tym roku) . Firma -- jak podaje agencja Reuters -- uzasadnia to chęcią "powiększenia stosowania własnej marki". Podobnie postępują tytoniowe firmy amerykańskie: jedna zaczęła produkować buty z tym samym logo co papierosy, inna zaś -- ubrania. Przeciwnicy rynkowych pomysłów brytyjskiego producenta uważają, że łączenie za pomocą logo papierosów z kawą jest szczególnie niebezpieczne, bo

Brak okładki

Wydanie: 1512

Spis treści
Zamów abonament