Bezcenny dar przekonywania
TELEMARKETING
Odkładając słuchawkę rozmówca musi być pewien, że chce ten towar kupić
Bezcenny dar przekonywania
Kiedy w skrzynce na listy znajdujemy kolejną ulotkę reklamową, najczęściej szybko się jej pozbywamy. Tak też było, kiedy jedna z firm sprzedających wodę z naturalnych źródeł zasypała miasto ulotkami. Tego samego dnia w wielu domach zadzwonił telefon: -- Czy jest pani pewna, że woda, z której robi pani herbatę, jest zdrowa? -- zatroskany głos w słuchawce należał do telemarketera.
Telemarketing jest w Polsce zjawiskiem stosunkowo nowym. Przywędrował, podobnie jak większość nowoczesnych technik sprzedaży, ze Stanów Zjednoczonych. Polega na telefonicznym, czyli bezpośrednim, kontakcie z klientem. Przy ważnych dla firmy akcjach marketingowych coraz częściej zleca się telemarketing profesjonalnym call centers.
W zachodnim stylu
A tutami centrum telemarketingowego są przede wszystkim: odpowiedni know-how, właściwe wyposażenie komputerowe i telefoniczne oraz przygotowani do zadań specjalnie wyselekcjonowani telemarketerzy. Z usług call centers w Polsce początkowo korzystały firmy zagraniczne, których szefowie, nauczeni doświadczeniem z własnych krajów, postrzegali ten rodzaj działań marketingowych jako bardzo istotny. W tej chwili call centers w Polsce świadczą usługi również dla firm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)