Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

12 grudnia 1998 | Ekonomia | PR

KORPORACJE, PRZEDSIĘBIORSTWA

Informacje

Brytyjska grupa napojów bezalkoholowych i słodyczy Cadbury Schweppes Plc podała o sprzedaniu koncernowi Coca-Cola Co. za 1, 85 mld USD działu napojów poza terenem USA (we Francji i RPA) , bo sama chce skoncentrować się na produkcji słodyczy. Cesja obejmie marki Schweppes, Dr Pepper, Canada Dry, Crush i kilka marek regionalnych. W ub. r. przysporzyły one zysków 56 mln GBP (93 mln USD) , czyli 9 proc. całych zysków grupy. Łączne wydatki i obciążenia podatkowe związane z operacją cesji wyniosą 350 mln USD. Cadbury chce pozostać w dziale napojów na rynku amerykańskim, gdzie zajmuje pierwsze miejsce, poza napojami z orzeszków cola. Jednocześnie potwierdził przedłużenie umowy o rozlewaniu napojów i ich dystrybucji z Pepsi Co....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1568

Spis treści
Zamów abonament