Więcej niż dni w roku
Więcej niż dni w roku
/teksty/raporty_990105/raporty_a_1-1.F.gif">
ANNA SIELANKO
Targi stały się jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej firm. Umożliwiają nie tylko prezentację oferty dużej liczbie potencjalnych nabywców, ale także zdobywanie informacji o nowościach w całej branży, pozwalają na wymianę doświadczeń w bezpośrednich rozmowach, podtrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, poznawanie osiągnięć konkurencji. Imprezy te są najlepszą okazją do spotkań tak wielu fachowców w bardzo krótkim czasie i w jednym miejscu. Nie bez znaczenia jest i to, że choć promocja targowa kosztuje niemało, to często wymaga relatywnie mniejszych nakładów niż inne formy reklamy.
Nic więc dziwnego, że w Polsce spośród 300 tysięcy różnej wielkości przedsiębiorstw produkujących na rynek krajowy i zagraniczny większość interesuje się udziałem w imprezach targowych. To samo dotyczy hurtowników i firm usługowych. W efekcie, w ostatnich latach wzrosła liczba organizowanych targów. W 1997 roku odbyło się ich ponad 400. W 1998 roku zaplanowano ponad 500. I choć nie wszystkie doszły do skutku, było ich z pewnością nie mniej niż rok wcześniej.
W 1999 r. - według danych Polskiej Korporacji Targowej -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta