Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Branża niezbyt zadowolona

01 lutego 1999 | Kraj | LZ

REKLAMA

Rynek po integracjiz Unią Europejską

Branża niezbyt zadowolona

Kiedy przystąpimy do Unii Europejskiej, wydatki na reklamę spaść mogą w Polsce nawet o 36 procent -- szacuje Jakub Bierzyński, szef Domu Mediowego Optimum Media. A to oznacza, że branża reklamowa na integracji z Europą może więcej stracić, niż zyskać.

Przewidywaniami tymi podzielił się szef Optimum Media podczas weekendowej konferencji "Impaktor -- Podsumowanie roku 1998 w przemyśle reklamowym". Wykorzystał on szacunki Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, które obawia się, że w najbliższych latach kraje Unii Europejskiej -- w ramach ograniczania wolności reklamy -- wprowadzą restrykcję aż w siedmiu kategoriach reklamowanych produktów.

W niektórych przypadkach mowa o całkowitym zakazie (alkohol, tytoń) , w innych tylko oczęściowym (żywność, kosmetyki,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1610

Spis treści

Moja Kariera

Zamów abonament