Branża niezbyt zadowolona
REKLAMA
Rynek po integracjiz Unią Europejską
Branża niezbyt zadowolona
Kiedy przystąpimy do Unii Europejskiej, wydatki na reklamę spaść mogą w Polsce nawet o 36 procent -- szacuje Jakub Bierzyński, szef Domu Mediowego Optimum Media. A to oznacza, że branża reklamowa na integracji z Europą może więcej stracić, niż zyskać.
Przewidywaniami tymi podzielił się szef Optimum Media podczas weekendowej konferencji "Impaktor -- Podsumowanie roku 1998 w przemyśle reklamowym". Wykorzystał on szacunki Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, które obawia się, że w najbliższych latach kraje Unii Europejskiej -- w ramach ograniczania wolności reklamy -- wprowadzą restrykcję aż w siedmiu kategoriach reklamowanych produktów.
W niektórych przypadkach mowa o całkowitym zakazie (alkohol, tytoń) , w innych tylko oczęściowym (żywność, kosmetyki,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta