AMTA stawia na polskiego przewoźnika
AMTA stawia na polskiego przewoźnika
Do Polski przyjeżdża rocznie około 150 tys. amerykańskich turystów. Mogłoby być ich znacznie więcej, nawet pół miliona -- uważa AMTA -- Amercican Travel Abroad INC, korporacja turystyczna działająca na amerykańskim rynku od 1955 r. Specjalizuje się w programach turystycznych do krajów Europy Środkowo-wschodniej i jest największym w USA hurtownikiem sprzedaży usług turystycznych do Polski. Ma na swym koncie szereg udanych akcji promujących nasz kraj wśród amerykańskich turystów. Niedawno AMTA opracowała memorandum na temat rozwoju turystyki do Polski. AMTA postanowiła ściśle współpracować z Orbisem I PLL LOT w celu pozyskania wspólnych klientów
.
Nasz kraj może być interesujący nie tylko dla Amerykanów polskiego pochodzenia, ale trzeba ich o tym przekonać w sposób profesjonalny. Tym właśnie zajmuje się od dawna AMTA, wyręczając czasem polskie instytucje odpowiedzialne za promocję naszego kraju na rynkach zagranicznych.
K. P.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)