Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tylko prawdziwa reklama

23 lutego 1999 | Kraj | LZ

MEDIA

Informacje wprowadzające w błąd mają być sprostowane

Tylko prawdziwa reklama

W ciągu pierwszego tygodnia wielkiej kampanii reklamowej funduszy emerytalnych Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi zakwestionował spoty aż jedenastu z nich.

-- Skoro ludzie do 30. roku życia mają obowiązek wybrać jeden z funduszy, reklama musi być jak najbardziej przejrzysta i prawdziwa, by wybór był absolutnie świadomy. Tymczasem część reklam wprowadza odbiorców w błąd -- uważa Sebastian Bojemski, rzecznik Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi.

Najwięcej zastrzeżeń wzbudziła w UNFE reklama funduszu Commercial Union z udziałem Zbigniewa Zamachowskiego. Znany aktor informuje wniej widzów, że już się ubezpieczył, i to dzięki namowie akwizytora. Tymczasem -- jak zauważył UNFE -- tak naprawdę Zamachowski nie jest członkiem żadnego funduszu, bo może być nim dopiero od marca, a i akwizytor nie mógł go do tego namówić, bo swą pracę może rozpocząć też dopiero w marcu. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1629

Spis treści
Zamów abonament