Tylko prawdziwa reklama
Informacje wprowadzające w błąd mają być sprostowane
Tylko prawdziwa reklama
W ciągu pierwszego tygodnia wielkiej kampanii reklamowej funduszy emerytalnych Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi zakwestionował spoty aż jedenastu z nich.
- Skoro ludzie do 30. roku życia mają obowiązek wybrać jeden z funduszy, reklama musi być jak najbardziej przejrzysta i prawdziwa, by wybór był absolutnie świadomy. Tymczasem część reklam wprowadza odbiorców w błąd - uważa Sebastian Bojemski, rzecznik Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi.
Najwięcej zastrzeżeń wzbudziła w UNFE reklama funduszu Commercial Union z udziałem Zbigniewa Zamachowskiego. Znany aktor informuje w niej widzów, że już się ubezpieczył i to dzięki namowie akwizytora. Tymczasem - jak zauważył UNFE - tak naprawdę Zamachowski nie jest członkiem żadnego funduszu, bo może być nim dopiero od marca, a i akwizytor nie mógł go do tego namówić, bo swą pracę może rozpocząć też dopiero w marcu.
Wątpliwości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta