Przede wszystkim edukować
STRATEGIA MARKETINGOWA
Odbiorcy ufają bardziejwłasnemu doświadczeniu niż reklamie
Przede wszystkim edukować
Firma Ceresit Bautechnik, reprezentująca branżę chemii budowlanej w niemieckim koncernie Henkel, zleciła w ub. r. firmie konsultingowej przeprowadzenie badań dotyczących jakości wyrobów. Wykazały one, że odbiorcy oczekują od reklamy przede wszystkim rzetelnej informacji o właściwościach i prawidłowym zastosowaniu produktów. Podobne oczekiwania zgłosili uczestnicy analogicznych badań dotyczących wyrobów Henkla w innych branżach: kosmetycznej i chemii gospodarczej.
Dlatego też jednym z podstawowych celów strategii marketingowej opracowanej przez koncern stało się prowadzenie szkoleń nie tylko dla dystrybutorów i sprzedawców produkowanych towarów, ale także dla zainteresowanych nimi właścicieli firm usługowych, kosmetycznych, fryzjerskich, budowlanych, a także architektów, studentów, nauczycieli i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta