Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przede wszystkim edukować

31 marca 1999 | Moja Kariera | EZ

STRATEGIA MARKETINGOWA

Odbiorcy ufają bardziejwłasnemu doświadczeniu niż reklamie

Przede wszystkim edukować

Firma Ceresit Bautechnik, reprezentująca branżę chemii budowlanej w niemieckim koncernie Henkel, zleciła w ub. r. firmie konsultingowej przeprowadzenie badań dotyczących jakości wyrobów. Wykazały one, że odbiorcy oczekują od reklamy przede wszystkim rzetelnej informacji o właściwościach i prawidłowym zastosowaniu produktów. Podobne oczekiwania zgłosili uczestnicy analogicznych badań dotyczących wyrobów Henkla w innych branżach: kosmetycznej i chemii gospodarczej.

Dlatego też jednym z podstawowych celów strategii marketingowej opracowanej przez koncern stało się prowadzenie szkoleń nie tylko dla dystrybutorów i sprzedawców produkowanych towarów, ale także dla zainteresowanych nimi właścicieli firm usługowych, kosmetycznych, fryzjerskich, budowlanych, a także architektów, studentów, nauczycieli i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1660

Spis treści
Zamów abonament