Umowa przedwstępna podpisana
REKLAMA ZEWNĘTRZNA
AMS kupuje Mercuriusa
Umowa przedwstępna podpisana
Podpisana została przedwstępna umowa nabycia przez AMS SA 99, 9 proc. kapitału zakładowego spółki Mercurius International, za kwotę nie mniejszą niż 53, 94 mln z ł. W wyniku transakcji powstanie podmiot kontrolujący około 35 proc. polskiego rynku reklamy zewnętrznej.
Fuzja obu spółek planowana była już od kilku miesięcy, rozmowy stron miały się początkowo zakończyć w połowie kwietnia, ostatecznie jednak umowę przedwstępną podpisano dopiero w piątek, 11 czerwca. Obejmuje ona sprzedaż na rzecz AMS SA 10 tys. 749 udziałów Mercurius...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta