Mały samochód duży problem
SMART
Okazuje się, że nawet potencjalni klienci, należący do grupy, na którą liczy producent,
Mały samochód duży problem
Najmniejszy produkowany przez koncern Daimler Chrysler AG samochód -- miejski Smart stał się największym problemem firmy. O ile po najdroższe samochody -- Mercedesy klasy S czy terenowe Jeepy, ustawiają się kolejki, o tyle tani i z założenia popularny Smart nie zdołał zaskarbić sobie sympatii klientów.
Niewielkie autko zaprojektowane zostało we współpracy Mercedesa i szwajcarskiej firmy Swatch, znanej wcześniej przede wszystkim z produkcji młodzieżowych plastikowych zegarków. Smart dostępny jest obecnie jedynie w Europie Zachodniej. W momencie wprowadzania go na rynek, wytwórcy deklarowali, że wielkość rocznej produkcji przekroczy 130 tys. egzemplarzy. Niewielkie zainteresowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta