Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie za każdą cenę

19 lipca 1999 | Nieruchomości, budownictwo | KM

CENTRA HANDLOWE

Zanim kupią grunt, przeprowadzą rachunek opłacalności

Nie za każdą cenę

Rosną ceny gruntów na obrzeżach wielkich miast. Właściciele hipermarketów muszą się pogodzić z myślą, że zakup gruntu będzie stanowił coraz większą część kosztu całego przedsięwzięcia.

- Wymagania sprzedawców ziemi są bardzo wysokie. Wydaje im się, że właściciele hipermarketów mogą zapłacić każdą cenę - Maciej Wróblewski odpowiedzialny w Tesco (brytyjskie hipermarkety) za wybór lokalizacji nie ukrywa, że zakup gruntu zaczyna być poważnym problemem. - Ceny gruntu w Polsce i na zachodzie są podobne. Trzeba jednak pamiętać, że obroty w hipermarkecie polskim stanowią jedną trzecią obrotów w takim samym markecie w Anglii czy Niemczech.

Henryk Gawron, profesor...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1752

Spis treści
Zamów abonament