Nie za każdą cenę
Zanim kupią grunt, przeprowadzą rachunek opłacalności
Nie za każdą cenę
Rosną ceny gruntów na obrzeżach wielkich miast. Właściciele hipermarketów muszą się pogodzić z myślą, że zakup gruntu będzie stanowił coraz większą część kosztu całego przedsięwzięcia.
- Wymagania sprzedawców ziemi są bardzo wysokie. Wydaje im się, że właściciele hipermarketów mogą zapłacić każdą cenę - Maciej Wróblewski odpowiedzialny w Tesco (brytyjskie hipermarkety) za wybór lokalizacji nie ukrywa, że zakup gruntu zaczyna być poważnym problemem. - Ceny gruntu w Polsce i na zachodzie są podobne. Trzeba jednak pamiętać, że obroty w hipermarkecie polskim stanowią jedną trzecią obrotów w takim samym markecie w Anglii czy Niemczech.
Henryk Gawron, profesor...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta