Wartość dobrego słowa
Co bardziej motywuje: podwyżka czy pozytywna ocena?
Wartość dobrego słowa
JAK ZAPEWNIĆ LOJALNOŚĆ LUDZI WOBEC FIRMY
Sposoby stosowane przez amerykańskich pracodawców w celu utrzymania cenionych pracowników (według wyrażonej w procentach częstotliwości stosowania ich przez ankietowane firmy)
Wyjątkowo staranna selekcja przy naborze - 57 proc.
Atrakcyjne przywileje - 50 proc.
Zwrot kosztów szkolenia - 47 proc.
Lepszy program szkolenia - 45 proc.
Lepsze zapoznanie ze stanowiskiem pracy, dokładniejsza asymilacja - 39 proc.
Swoboda wyboru ubioru - 38 proc.
Elastyczny czas pracy - 33 proc.
Dobre ubezpieczenie zdrowotne - 29 proc.
Udział w dochodach firmy - 17 proc.
Dostępność opieki nad dzieckiem - 9 proc.
Możliwość pracy w domu, w stałym kontakcie z firmą za pomocą środków elektronicznych - 6 proc.
Źródło dziennik "USA Today"
Eksperci zajmujący się badaniem środowiska pracy coraz częściej zwracają uwagę na wyjątkowo ważną rolę psychologicznych bodźców i zachęt inspirujących ludzi do osiągania lepszych rezultatów, przywiązujących ich na stałe do firmy. Człowiek w garniturze śpieszący każdego ranka z aktówką w ręce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta