Jak wzmocnić skuteczność reklamy
Głównie na usługach sektora finansowego
Jak wzmocnić skuteczność reklamy
Łączne obroty firm zajmujących się telemarketingiem w Polsce oceniane są na kilkadziesiąt milionów złotych. Wartość młodego, niespełna trzyletniego rynku, podwaja się, jak dotąd, z każdym rokiem. Większość firm z branży przewiduje, że w przyszłości ten rozwój będzie jeszcze szybszy.
Telemarketing to - mówiąc najprościej - wykorzystywanie telefonów w kontaktach z klientem. Chodzi tu zarówno o tworzenie telefonicznych centrów informacyjnych (tzw. infolinii) czy centrów sprzedaży, jak i akcje polegające na telefonicznym przeprowadzaniu ankiet bądź rozprowadzaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta