Nowości w polskiej strategii
Plany Metro AG
Nowości w polskiej strategii
Niemiecki koncern handlowy Metro AG, który zajmuje pierwsze miejsce wśród największych firm handlowych w Polsce zapewnił już sobie wszystkie lokalizacje potrzebne do dalszej ekspansji. A nawet więcej niż potrzebuje. Prezes koncernu Hans-Joachim K?rber poinformował, że Metro zamierza sprzedać albo wydzierżawić niektóre z nich.
- W latach 1995-96 zaplanowaliśmy sieć lokalizacji. Teraz ją weryfikujemy. Niewłaściwa ocena regionu, zbyt wolny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta