Opony w monopolu
Dębica SA
Opony w monopolu
W całej Warszawie sprzedażą akcji Dębicy zajmuje się zaledwie kilkanaście osób. W każdym z dziewięciu punktów obsługi klienta Bankowego Domu Maklerskiego akcje sprzedaje jeden, najwyżej dwóch pracowników BDM. Inwestorzy czekają w coraz dłuższych kolejkach i tracą powoli cierpliwość. Ich zdaniem -- BDM tak zorganizował zapisy, jakby mu w ogóle nie zależało na sprawnym przebiegu publicznej oferty. -- To monopolista -- złoszczą się kolejkowicze.
Innego zdania jest dyrektor BDM Krzysztof Bruś. Jego zdaniem -- BDM jako sponsor emisji stworzył jedną z największych sieci sprzedaży w ostatnich miesiącach. -- Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że mogliśmy do tego celu wykorzystać sieć oddziałów i ekspozytur...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta