Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko na sprzedaż

15 grudnia 1999 | Moja Kariera | GR

MISJA

Wszystko na sprzedaż

Laura Meltzer, 29-letnia absolwentka studiów MBA na nowojorskim uniwersytecie, nie ulega namowom headhunterów, którzy kilka razy w tygodniu nakłaniają ją do spotkania. Wie, że niewiele firm zapewni jej to, co obecny pracodawca: poczucie wartości, wspólnoty działania, a także wiarę w znaczenie wolności. Takie sformułowania byłyby całkiem usprawiedliwione - pisze "Forbes" - gdyby dotyczyły pracy misjonarskiej. Sęk w tym, że Laura jest asystentką menedżera odpowiedzialnego za pomyślny rozwój marki Marlboro w Philip Morrisie. Atmosfera pracy, która tam panuje, służy prostemu celowi. Jest nim wzrost sprzedaży papierosów, a nie nawracanie zbłąkanych. G. RA.

Brak okładki

Wydanie: 1880

Spis treści
Zamów abonament