Wystawiać czy nie
Udział w targach jest inwestycją w tworzenie marki
Wystawiać czy nie
Czy przedsiębiorstwom opłaca się uczestnictwo w targach? W jakich ekspozycjach biorą one najchętniej udział? Jak oceniają organizację imprez tego typu?
Marek Parkot, dyrektor ds. marketingu Inco Veritas:
Zdecydowaliśmy się ograniczyć częstotliwość udziału w targach. Zrezygnowaliśmy z imprez wielobranżowych na rzecz specjalistycznych, z udziałem profesjonalistów.
Nasza firma, obecna na rynku od 50 lat, wytwarza wiele różnych produktów, które do tej pory prezentowaliśmy na rozmaitych targach krajowych i zagranicznych. Stopniowo odchodzimy od wystawiania towarów rynkowych, a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta